Ons bestelproces

We krijgen vaak vragen over ons bestel- en productieproces. We leggen dit met veel plezier uit, maar willen het hieronder ook duidelijk laten zien. Bekijk het eens en krijgt antwoorden op vragen als “waarom duurt de levering soms wel 6 dagen?” en “waarom hebben de producten soms een wat hogere prijs dan in andere webshops?”.  

Hoe werkt GroningerPlaza

  1. Via Google/Facebook/Familie/Vrienden/of wat voor manier dan ook komt iemand een kijkje nemen in onze digitale winkel. GroningerPlaza heeft meer dan 3600 (!!!) Verschillende Groninger artikelen dus er bestaat een kans dat er iets leuk bij zit wat je wilt hebben. 

2.  Partner/vrienden/familie moeten hun mening geven of het shirt je wel mooi zou staan, en welke kleur het moet zijn. Of de maat goed is, welke tekst misschien wel leuker is, noem maar op. Als dit is afgetikt met alle partijen dan kan er een shirt, hoodie, pet of ander item worden gekocht. 

3. De knoop is doorgehakt, het winkelmandje is vol, je bent klaar om af te rekenen. De verzending kost best wat. Hier zijn we van bewust. Omdat we over de grens in Duitsland produceren en afhankelijk zijn van de verzending van de producent is dit aan de prijs. We hebben regelmatig kortingsacties en gratis verzending om de boel wat aantrekkelijker te maken. Volg ons op Facebook en je bent altijd op de hoogte van deze acties. 

4. We gaan aan de slag met je bestelling. We produceren alles per bestelling en hebben dus geen grote voorraad. Voordeel, we kunnen veel verschillende items aanbieden, nadeel, het productieproces is iets kostbaarder. We proberen we uiterst efficiënt te produceren om de kosten zo laag mogelijk te houden. 

5. Er gaan een paar dagen voorbij. Het komt vaak voor dat we op de dag dat er een bestelling bij ons is gedaan niet direct kunnen produceren omdat we een aantal orders opsparen (zie efficiëntie van een stap terug). Maar we doen ons best het allemaal zo snel mogelijk te doen. 

6. De bestelling is klaar! Na een vreugdedansje geven we je bestelling mee aan de bezorgdienst. Die komt overigens niet echt op een pizzascooter, we vonden het plaatje gewoon grappig. De bestelling komt op het gewenste adres aan (dit kan overigens in heel erg veel landen over de hele wereld zijn voor hetzelfde bedrag, goed om te weten voor familie/vrienden in het buitenland). 

7. De maat is goed, de kleur is prachtig, kortom je bent helemaal tevreden met je item en kan niet wachten om het aan iedereen te showen. Ben je nou niet helemaal tevreden? Je kunt binnen 30 dagen retourneren en een vervangend item krijgen of gewoon netjes je geld weer terug op je rekening krijgen. 

8. Maar je bent dus helemaal tevreden… En als blijk van waardering naar ons toe laat je een review achter op Facebook of Google en je vertelt natuurlijk aan iedereen over ons bestaan. Zo kunnen wij mensen blij blijven maken met een Groningse pronkstuk. 

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google